onsdag, november 05, 2008

Slutkörd...

Maggie har kört slut på mig idag... Kom hem från ett pass på gymmet för ca en timme sedan och har hunnit sätta i mig lite (väldigt sen) middag. Orkade knappt lyfta gaffeln till munnen, jag fick hjälpa till och böja mig ner mot tallriken för att få maten i munnen. *Phui* Vi körde armar idag och ben igår. Kroppen har fått sig en rejäl omgång. Sweet!
<- Jag, om en månad. ;)

Glömde av mig imorse att vi hade frukostmöte och blev lite "försenad" (inte till jobbet) men hann inte med alla mina sköna och lugna morgonrutiner, utan fick stressa. Det blev en ganska långa dag idag, 10½ timme... Jag hade lätt kunnat skippat träningen om inte Maggie piska på mig lite. ;)
Hmmm...rimmar illa med inspirations-bilden ovan...

Har inte hunnit med så mycket annat idag med andra ord. Nu väntar lite TV-tittande en stund och sen sängen. I'm beat!

Natti.

P.S.
G R A T T I S   O B A M A! WO-HOOOOO!

3 kommentarer:

  1. Huaaa, tur att jag har dig att piska, annars skulle jag inte själv komma iväg.
    Men fan vad det bränner skönt idag, tycker redan att det ska bli måndag :D

    SvaraRadera
  2. Håller du på att trimma dej inför den stora dagen?
    Hm, det behöver du ju verkligen inte!!!!

    SvaraRadera
  3. Det var jag!! Elli

    SvaraRadera