lördag, juli 26, 2008

Bastubad & Twin City Festivals

...det är vad som väntar här näst. :)

Det sitter 5 gubbar, inkl. farsan, ute på bakgården och bastar i utebastun.
D och jag håller oss där ifrån (vill inte råka se något opassande!) och väntar på vår tur att få gå in. Ska basta bort dagens svettlager som jag fått i stekhettan. Har bränt mig lite också. Typiskt...

Senare, då vi är klara, ska vi röra oss in till stan och Torneå, för att gå på Twin City Festivals och se Poets of the Fall. Sweet! Jag älskar dom, ska bli kul att se dom live. :) Vi kommer möta upp Ann-Sophie och Maria och så går vi och ser dom tillsammans.

Tidigare i eftermiddag var vi på kalas, Vilmer fyller 4 år idag! Ett stooort grattis till honom! Han växer ju upp så fort. :) Vi blev bjudna på god jordgubbstårta och kaffe. Mumma!

Har fnulat på inbjudningskorten till bröllopet dag. Min idé kan nog bli ganska bra. Den är det i huvudet iaf. ;) Får se om den blir lika bra på papper... *hehehe*

Nej, nu är det nog dags att kliva in i ångan. Toodles!

3 kommentarer:

  1. Vilka jättefina tavlor på våra pojkar!!! Sketa snygga!!!!
    Vad kul för mammsen att ni hjälper henne att rensa. Man ser ju inte själv all skräp man har!!! Kramisar fr mommo

    SvaraRadera
  2. Har läst lite här hos dej då och då och jag måste få säga att du skrivit så himla fint om din bror!!! Vi tycker åxå jättemkt om honom! Lilla O är väldigt lik sin far. David däremot är dej upp i dagen!!!/Kajsa= Malins moster

    SvaraRadera
  3. Men du mommo, det är svårt att misslyckas med sådana modeller..! Tack ändå. =)

    Kajsa, tack ska du ha. För båda komplimangerna! =D

    SvaraRadera