söndag, juli 13, 2008

Trevlig lördag

Gårdagen var riktigt trevlig. Vi var ut i regnet (inte så trevligt) och promenerade med Tippan. Hon har blivit bättre på att gå i koppel med oss nu, efter lite tips min syster gav oss. Nu behöver man inte hålla på och påminna henne om att gå fot vart 5:e steg. Riktigt trevligt. =)

Efter det satt vi och myste och värmde upp oss med kaffe och en filt i soffan och kollade Transformers. Älskar den filmen! Den gör sig väldigt bra på den nya TV:n. ihihihi... Också trevligt!

På eftermiddagen kom Ann-Sophie och Vilmer för att hämta upp mig till middag och samkväm hemma hos Emelie. ;) Där blev vi bjudna på jätte god mat och trevligt ällskap. A-S var tvungen att åka hem vid nio, det var dags att börja på Vilmer i sång då. :) Själv stannade jag kvar och fick skjuts senare hem tillsammans med Anna-Maria. En riktigt trevlig avslutning. =)

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen. Vi ska iväg med Tippan på ett psyk-test. Måste hoppa i duschen och göra mig iordning.

2 kommentarer:

  1. Tippan på psyktest?????
    Men så roligt att åka med Monica till Bulgarien. Ni får säkert jätte mysigt där. Kvalitets tid med varandra!!! Det är värdefullt!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Det var jag !!!! Elli som skrev!!!! Alltså!!

    SvaraRadera