torsdag, juli 03, 2008

Fullspäckade dagar

Bilresan hem från Haparanda gick smidigt. Det var dock väldigt varmt hela vägen, men det var OK då vi körde i princip hela vägen med takluckan öppen. :)

Igår var det tillbaka till jobbet. Full rulle på en gång och dagen var fullproppad med sysslor och kunder. Efter att jag slutat mötte Maggie och jag upp Tanya på Stora Torget. Vi såg på då det delades ut Årets Drake 2008 till Sundsvall Dragons. Grattis till dom! :)

Sen strosade M och jag vidare ut i Sundsvalls Gatutests vimmel. Vi åt lite Thaimat och sen gick vi över till Tivoli-området. Där blev det lite sockervadd (det bäste med hela Gatufesten! *hehe*) och så stötte vi på Ulrika och surrade lite med henne.

Amy Diamond skrålade på Stora Scen och jag spelade in en snutt och skickade till Hampus. Hans största idol var ju här och han i Happis. Han tyckte det var riktigt coolt. ;) Under tiden blev det lite mera läsk och sen lite mjukglass också. Det var ju fortfarande tokvarmt ute. :)
(Och för er som inte vet vem Hampus är, så är det min brorson på 8 år.)

Tokvarmt har det ju fortfarande varit ute idag..! 30 grader, i solen, fortfarande då jag promenerade hem vid 18.30! GALET!
Har tagit det lugnt ikväll. Kommande dagarna kommer vara hem direkt från jobbet, fort göra sig iordning för party och dra iväg.

Imorgon drar Maggie och jag hem till Therese för lite party och Gatufest, kanske t.o.m. Danne hakar på. På lördag blir det förfest hemma hos Tanya tillsammans med hennes kompis Malin och Ann-Sophie. Åh! Vad kul det ska bli att träffa A-S också, det var ett tag sen sist.
Förhoppningsvis springer vi även på Baggen. Har inte träffat henne sen mars! Hon slutade hos oss då Daniel och jag var i Costa Rica. Hoppas, hoppas, hoppas! Hon är tokrolig att festa med. =) I've missed you, Baggelito!

Nej, nu är det dags att göra sig klar för sängen. Försöka få åtminstone 8 timmars sömn så man orkar med den här helgen. Inte bara party utan jobbet också...inklusive jobb på söndag...

1 kommentar:

  1. Men vad hampus ska vara stolt när faster tänkte på honom. Kul!!!

    SvaraRadera