tisdag, juli 01, 2008

Idag åker vi hem

Om några timmar bär det av hemåt mot Sundsvall. Steg upp lite tdigare så man hinner ta det lugnt och packa, och ändå vara på vägen i någorlunda god tid. Kanske vid 10-tiden... Vi åker och äter frukost hemma hos mamma och pappa
(vi sover ju hemma hos syrran i hennes gästrum), innan det är dags att lämna Happis.

Vi sa hej då till pojkarna redan igår. Det var inte fullt så jobbigt denna gång (med tårar och desperata kramar) för vi kommer ju upp redan om ett par veckor. Då är det alltid lite lättare, då det inte är så länge kvar till nästa gång. :)

Jag längtar efter kissarna! Det ska bli så skönt att gosa med dom igen ikväll. Mina älsklingar... Det är tur att man har en bra kattvakt och vet att dom har det bra. Tack igen, T!

Nu ska jag gå och duscha och börja göra mig iordning, så jag kan ta det lugnt samtidigt och sen packa. Hatar att stressa på morgonen. :)

1 kommentar:

  1. Hörde av Malin om avskedet. HAn är rolig E. VAd skoj att ni kommer tillbaka så snabbt. Vi är ju alla nyfikna på lilla Theas ankomst!!! Eller om det blir en Alfons???

    SvaraRadera