söndag, juli 06, 2008

Matigt

Salami & Brie sallad Åh, vad jag var hungrig då jag slutat jobba. Hade bara ätit en Subway-macka till frukost, strax innan jag började jobba. Hade dessutom bakis-mage (inte illamående) som konstant bara vill ha godsaker i sig...
En Spicy Italian, med extra jalapenos och Southwest-dressing, gjorde susen i magen.
Det gjorde även en Fanta och en liten påse chips. Guld! ;)

Jag visste precis vad jag skulle göra till
middag. Det blev denna salami och brie pasta-
sallad med oliver, majs, gurka och tomat. Och Rydbergs Vitlöksdressing är ett måste till. Det blev kanon gott! Det syns väl? ;)

Appropå pasta. D och jag köper numera, i princip, bara Kungsörnens pasta av vit fiber. Det är ju sååå gott! T.o.m. bättre än vanlig. Godare konsistens och ska vara nyttigare. Mumma. Om du inte provat det än så är det ett hett tips. ;)

Nu ska jag smaska i mig lite färska körsbär och nektariner (yummy!) och titta på The Return of Sherlock Holmes på Kanal 9.

Hörs imorgon igen. Då är det spännande saker som kommer hända... Yipiii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar