fredag, juli 11, 2008

iPod Shuffle (PRODUKT) Red

Spenderade större delen av dagen tillsammans med Ann-Sophie. Vi var och åt lunch med en kompis och gammal arbetskollega, Elisabeth. Var till Jop's och åt en grym pizza! Mumma! Bacon, salami, rödlök, svarta oliver och ruccola... Aaaaaagh... Vi satt där och surrade och hade hur kul som helst. Kom dit strax efter 12 och satt där till 14.50. Det var bara servitörerna och vi där i ca en timme på slutet. Ha!

Sen var jag tvungen att åka hem för att tömma tvättstungan, men A-S och jag åkte in till stan igen och tittade in på jobbet. Sen drack vi lite goda varma drycker på Barista.

Sen hämtade jag upp min iPod Shuffle (PRODUCT) Red Special Edition! Sweet! ;)
Den vann jag, och alla mina arbetskamrater, på en säljtävling som label.m (Toni&Guy's eget hårvårdsmärke) hade. Vi var så duktiga att alla fick varsin. :)

Visst är den fin?! =)

Nu ska jag flytta över lite musik på den och sen softa framför TV:n.
Vilken bra dag jag haft idag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar