lördag, juli 19, 2008

Redo för semester

Imorgon åker vi upp till Haparanda för att vara där på en liten semester. Det blev inte så lång för min del tyvärr, men jag börjar först jobba 1 augusti så jag hinner vara där ett tag iaf. Det ska bli så kul att träffa Thea. Ja, jag vet att jag tjatar om det, men det är verkligen något jag ser fram emot! :)
Och att träffa pojkarna också. Saknar dom små liven, speciellt goa Emil. ;)
Min lilla gudson och ängel. Jag hoppas att jag även detta besök får höra hur mycket han 'saknat efter mig' och älskar mig. ;)

Jag har förberett lägenheten för att vara borta ett tag. Ingen disk, inga sopor och renstädat (det viktigaste iaf). Inga måsten så fort man kommer hem. Skönt. Svärmor komer hit och ser efter mina blommor, det är ju himla snällt. :)

Nu är det dags att lägga sig. Imorgon ska vi stiga upp, packa, äta och ge oss av. Har inte planerat tid för avresa...får se... Ingen stress.. ;)
God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar