söndag, juli 06, 2008

Recap: Sundsvalls Gatufest 2008

Då var Sundsvalls Gatufest 2008 över.
Står nu på jobbet och ska vara här till 16. Det är i princip dött. Ingen som ringer eller vill handla av mig. :/
Passar på att poppa Coldplays senaste och skriva lite om gårkvällen då. :)

Det påbörjades med förfest hos Tanya (som jag skrev i ett tidigare inlägg) och allt gick enligt planerna. Ann-Sophie och jag hann ner för att se på Håkan (som syns i inlägget innan) och vilken spelning det var. En otrolig energi och helt sjukt bra! Han sviker aldrig. =)

Vi fick ju Absolut Backstage-pass också så vi hängde där rätt mycket. Minglade och dansade bland bl.a. gårdagens artister. EMD-pojkarna, E-type, Sofie Fahlman, Elin Lanto och en massa andra typer som man kanske skulle känt igen vid ett annat nyktrare tillfälle. :) Det blev inga foton tagna dock, man vill ju inte hänga på dom stackarna och vara besvärlig. *hehe*

A-S hade kamera med sig och tog en del foton under kvällen, kanske får jag lägga in en och annan bild i min blogg vid ett senare tillfälle.
Pretty pleeeease... ;)

Vi tappade bort T under kvällen efter att A-S och jag varit och pudrat näsorna. Hittade inte henne, men fick till slut tag i henne och då hade hon börjat knata hem åt. Då framkom det även att A-S hade tappat/lagt ifrån sig
sin mobil! Det blev mobiljakt i alla tält och barer efter den, men ingen tur.
Ett antiklimax på en trevlig kväll. Suck.

Eftersom vi hängde i Stadshuset hela kvällen så träffade jag inte på några andra kompisar eller såg några fler spelningar. Kikade dock lite på Hellacopters, det var också rejält röj.

Recap: En helt OK Gatufest för min del. Hade ju inga förväntningar eller först inga planer på att gå, så det fanns inga förväntningar som kunde krasas heller. He! Åter igen, The Ark och Håkan Hellström var suveräna. Sweet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar