torsdag, juli 10, 2008

Nu stannar Norrland...

...p.g.a. busstrejken. Visst hade jag velat vara uppe hos min familj i Haparanda, som jag först planerat att göra denna vecka, men det var tur att jag inte åkte... Skulle inte ha kunnat ta mig tillbaka till Sundsvall för att jobba nästa vecka, det ser ju inte ut att vara nära en lösning direkt.

Läs mer på Aftonbladet: Nu stannar även Norrland.

Kanske får klart mina presenter, till pojkarna, idag. Det tar en stund att göra dom, men det är riktigt kul. :)

Har lite annat stuff att fixa idag också, men först ska jag se klart filmen jag påbörjat. :)
Snajsiga morgnar jag har haft denna vecka... Börjat med frukost och film, varje dag. ;)
Idag ser jag Jumper, har pausat i värsta actionscenen, trycker Play nu. :)

1 kommentar:

  1. Vad synd att du inte kunde aka upp..
    Har ett forlslag eftersom du skriver om brollopsplaner ;). De fa brollop jag har varit pa, bytte de ut riset till sapbubblor...till alla barns och vuxnas fortjusning!

    SvaraRadera