tisdag, juli 15, 2008

Äntligen...

...ska jag få håret klippt ikväll. Inget drastigt, men det måste tunnas ur rejält. Jag har en stor svart pälsmössa på huvvet..! Ska slänga in lite toning hemma så jag får bort utväxten och sen ska vi sätta i lite löshår. :)
Jag hatar min nacke! Håret står ut som en skärm på en keps - sååå fult!
Detta ska motverkas med löshåret (som jag får låna av Emelie-gullan), då kanske jag står ut med att låta håret växa ut. Annars är risken överhängande för att jag klipper bort allt igen. Men jag har lovat Danne att jag inte ska göra det så... Visst är jag för snäll? ;)

Den här gräsklipparen vill jag ha den dagen jag äger ett hus med egen trädgård.
Åååh, vad fin den skulle va då. ;)

Lite mer info här om du är intresserad av att köpa en själv.. ;)

Nej, nu ska jag ta mig en titt runt i shoppen och börja avsluta arbetsdagen. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar