lördag, juli 05, 2008

Fredagskvällen

Efter att jag slutat jobba igår blev det av att stressa hem. Där skulle jag byta om, till planerad outfit, fräsha till fejjan och barret, öppna en cider och sätta i sig lite mat. Det tog lite längre tid än planerat för att göra detta. Jag blev så stressad, vi skulle till Therese och Thomas på förfest, att jag bara gick runt i cirklar hemma... Haha!

Till slut blev Danne, Maggie och jag klara, så vi promenerade hem till dom. Där var det fullt med folk och alla hade partat på ett tag, vi fick lägga på ett kol för att hinna ikapp. Men det var inga större problem. ;)
Vi tog oss ner till området först efter kl. 23. Det blev inte så mycket band att titta på. Vi såg The ArkStora Scenen från Daltons-tältet - dom var lika bra som alltid. Det är kärlek i luften på hela torget då dom uppträder.
The Ark rular! =)

Efter det blev det lite langos och promenad hem åt. Vi lämnade M med några kompisar och hon kom hem till oss betydligt senare...

Nu på morgonen var jag väldigt trött. Inte många timmars sömn och lite för mycket dricka - inte bästa kombinationen för att gå och jobba, men jag har iaf inte huvudvärk. Sweet! Här står jag nu. Mår hyfsat. Fick en släng av panik nyss då jag kände att magen började göra uppror. Men vi hade lite salta pinnar och saft i personalrummet och det gjorde susen. ;)

Ikväll blir det en
annan outfit.

(Att jag orkar planera sånt och jiddra om det här på bloggen...
*suck* och förlåt!)
Hade iaf turen igår att inte få en massa dricka spillt över mig. Det känns som att tar jag på mig klänningen idag igen, så kanske jag utmanar ödet lite för mycket...
Så det blir det här t.v. ikväll istället. ;)

Känns bra!

2 kommentarer:

  1. Jaså hon kom hem mycket senare!




    Du vet vem

    SvaraRadera
  2. Jepp! Danne tog kort på en av snubbarna som vi lämnade henne med. Så det kändes OK. Vi hade ju foto på en ev. förövare om det skulle behövas. *hehehe*

    SvaraRadera