måndag, juli 07, 2008

Pioneer KURO 50-tum HD Ready



I fredags kom vår nya TV som vi beställt - en Pioneer KURO 50-tum HD Ready 1080p. Den är GRYM! =D
Härregu' - vilken bild! Idag är det första dagen som jag har möjlighet att kika på lite grejer, jag har ju jobbat och varit ute hela helgen så... Nå, nu bestämde jag mig för att titta på lite animerat och se hur det ser ut.

Åt en sen frukost och tittade på Disney's Cinderella 3 - A Twist in Time och sen spelade jag lite LEGO Star Wars - The Complete Saga. Det är den som syns i bild. Nått, som också syns på bild är vår klocka, den har stannat (om det finns någon observant som tittar på sådana detaljer). ;) Som ni också kan se så har inte allt kommit till TV:n än, därför står den i botten på kartongen fortfarande. Det som kommer i veckan (förhoppningsvis) är högtalare och ställning.

Lilla Leeloo är den enda i hushållet som är besviken på den nya TV:n.
Den äldre var hennes favoritplats att ligga på och den nya är ju tunn som ett papper... Stackarn.

2 kommentarer:

  1. Minni lider än av det och det är nu snart två år sedan vi bytte TV. Så det är verkligen SYND om Leeloo.
    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  2. Läskigt! Var ju tvungen att kolla in din brors nya bebis på webbisar. Och så såg jag tiden hon föddes...16.51...samma tid som det står på er trasiga klocka på tv:n. Spooky!!! /Kristina B

    SvaraRadera