onsdag, juli 09, 2008

Bröllopsplaner och presenter

Resten av dagen tillbringade jag tillsammans med Ann-Sophie och Vilmer.
Vi åkte ut till Drakborgen i Birsta - galet mycket ungar och galet hög volym...
Vi stannade inte där mycket längre än en timme för då hade t.o.m. Vilmer fått nog av den höga volymen..! Då är det högt när en, snart, 4-åring klagar på volymen. ;)

Det blev lite bröllopsplaner förverkligade idag; prästen är bokad och en del av gästlistan är skriven. Vill inte skriva för mycket om våra planer här, men kanske lite då och då. Vill att det ska vara lite roliga överraskningar kvar till gästerna som eventuellt läser min blogg. ;)

Kvällen har jag tillbringat med D och Tippan. Vi har softat framför TV:n och Tippan på golvet nedanför soffan. Hon vill ju så gärna gosa med oss i den, men regler är regler... ;) Jag har även påbörjat mina presenter till pojkarna T. Hoppas att dom kommer tycka om dom. *Håller tummarna*

Nu är det God Natt.

2 kommentarer: