tisdag, juli 08, 2008

Mumma...

Har haft en bra start på dagen så här långt.
Direkt när jag klev upp började jag diska bort lite disk. Brukar alltid göra det först om jag tänkt städa. Sen bryggde jag mig några koppar kaffe, av det sista som fanns kvar, rostade lite mackor med saltkött, satte mig framför TV:n och började titta på The Golden Compass. Äntligen!

Jag är ganska glad att jag väntade med att se filmen ändå. Den gör sig bra på den nya TV:n. ;)

Satt och njöt av dessa körsbär (t.v.), som jag hade i en blå favorit skål från Lagerhaus, under filmen. Ah, naturens godis... Mumma!

The Golden Compass gick inte av för hacker. Jag älskar denna typ av genre och den här filmen gjorde mig inte besviken. Sweet.

Jag funderar hur dagen nu ska fortlöpa... Kanske ska jag sätta mig ute på balkongen och lapa lite sol och läsa lite, medans värme och sol finns, och titta på blommorna som slår ut framför ögonen på en? Hela fem knoppar på min rosa Dahlia jobbar på att slå ut. Efter det eventuella solandet, borde jag städa upp lite - så det är gjort. Mycket trevligare att vara ledig, då man bara kan vara i lugn och ro och inte ha städ-molnet ovanför sig. :)

Tjaaa... Då ska vi se vad jag ska hitta på härnäst då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar