lördag, juli 05, 2008

Mitt lördagsprogram

Så här ser programmet ut för ikväll. Om det blir som jag vill. ;)

Först förfest hemma hos Tanya, tillsammans med Ann-Sophie och Malin. Kuuul!
Sen blir det gatufest-
en. Betydligt tidigare idag än igår iaf.
Kl. 20 ska i alla fall Ann-Sophie och jag vara på Stora Torget, då har Håkan Hellström och vi en date. ;)

Sen tror jag att vi har fått pass till Absolut Backstage-pass till Stadshuset. Tjohoo! Är det kanske där som artiserna partar loss ikväll? Hopefully...
*håller tummarna* ;)

2 kommentarer:

  1. Finns en bok här på Kulturmag om
    Håkan Hellström verkar mkt spännande. Ska jag låna den.



    Eva

    SvaraRadera
  2. Håkan hellström, The Ark, Hellacopters, Uggla!!! Fy vad jag blir avis!!!!!! Nu väntar jag med sänning om det blev nåt partajande med kändisarna./elli

    SvaraRadera