måndag, juni 30, 2008

En dag på stranden

Var lite småtrötta efter festen i lördags, så vi klev upp först kl 10. Såsade ett par timmar, i det vackra varma vädret, innan vi kom på att vi kunde åka ut till Santasaari och åka lite JetSki. Sagt och gjort.

På med bikini, shorts och linne. Men vi var inte ute där förrens vid 13.30, innan vi hämtat JetSkin, köpt med grillmat och dryck. Solen hade gått lite i moln, men det klarnade upp efter ett tag och vi stannade dör till 18.30.
Det var så varmt i solen. Hann få lite färg. ;)

Alla, utom badkrukan (jag), åkte JetSki. Det var alldeles för kallt i vattnet och jag fegade ur. Jag måste dock prova på det nästa gång vi åker upp. Verkade jätte kul. T.o.m. Hector (hunden) var i vattnet. Hans boll, kvstar och annat kastades i vattnet och han hoppade gladeligen i och hämtade dom.

Vi grillade en massa god mat och spelade kubb. Första omgången vann Kristian (han spelade själv för Danne låg och sov på en handduk) mot Stina och mig. Men det var en mycket jämn match. Andra omgången spelade Stina och jag mot varandra. Det var den längsta matchen EVER! Vi kunde inte träffa någonting... Vi har aldrig spelat så dåligt. Nå, till slut fick jag ner alla hennes kubbar, så jag vann. ;)

Här följer lite bilder från dagen.
(Tog ca 500 foton, Hector var på hälften. Han gör sig så bra på bild!)








2 kommentarer:

  1. Det var verkligen en rolig fest. Lilla E Var verkligen som en igel på dej. Har ett jättebra kort när ni sitter inne i trappen. I morgon lånar vi dom 2 äldsta och drar till Ranua. Vi blir borta en natt, hoppas Malin kniper...

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder, såg ut att va en mysig dag! Ja, klart vi ses i helgen!! (i dimman;) hehe. Ska bli så kul att se er igen! känns som en evighet! KRAM Bagge!

    SvaraRadera