måndag, juni 09, 2008

Bloggflytt och bloggbesök

Jag ska inte byta bloggplats igen..! Men jag gjorde en flytt i januari, till denna blogg, och jag har vid tillfälle nu flyttat över gamla inlägg jag gjort i den gamla som jag ville ha kvar (av en eller annan anledning). Händelser och stunder som jag vill minnas.
Det har tagit en ganska lång tid totalt, men nu är det gjort. :)

Därför har det kommit in inlägg i mitt arkiv som är betydligt äldre än vad denna bloggadress är. (För den som haft en extra öga där så är det förklaringen.) Alla inlägg som är gjorda före januari 2008 är flyttade hit, t.o.m. med rätt datum och stämpeltid! 8O



Fick idag mitt första mail från Statcounter.com som meddelar mig antalet besökare på bloggen. Sen jag "installerade" det (den 3 juni), på min blogg (nästa en vecka sen), så har jag totalt haft 325 läsare - varav 59 st återkommande läsare och 229 st unika besökare.

Bra jobbat för en liten fis-bloggare som mig! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar