torsdag, juni 12, 2008

Coldplay Viva La Vida

Jepp, idag kom den! Den efterlängtade skivan! Tjohoo!
Har snabbt gjort den till mp3-format så jag kan lyssna på den på iPoden. *mys*

Jag hoppas verkligen att jag inte blir besviken... Jag har väldigt höga förväntningar på den och är den i närheten så bra som XY så är saken 'biff'. Då går det helt enkelt inte att bli besviken!
Det ska jag inte heller bli, om man ska tro recencenterna. =)

Lite annat nu då. Stannade kvar efter jobbet och fick luggen fixad. Blev även övertalad att jag inte behöver klippa mig, som jag tror. Hur ska det annars hinna växa ut till december (som jag vill).

Elin och Anna stannade kvar efter jobbet och skulle färga om och klippa sina hår. Jag blev kvar där och surrade med dom, innan jag började knalla hem åt hade klockan hunnit bli 21. När jag lämnade dom hade dom fått riktigt bra resultat. Ska bli kul att se det slutgiltiga imorgon.

Nå, nu ska jag ta och lägga mig. Ska försöka kliva upp imorgon lite tidigare.
Ska med D till utebadet och simma - om inte vädret är alltför sugigt. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar