torsdag, juni 05, 2008

Mer shopping..!


Jaha! När solen kommer fram blir jag nog extra shopping galen..!

Jag har ett antal bikinis, som jag är väldigt nöjd med, men kunde inte stå emot denna söta bikini då jag såg den... ;)

Surfade runtTopshop's hemsida (misstag #1) och bara MÅSTE ha den! Den kommer vara så söt i sommar och kommande utlandssemestrar. ;)

(Hoppas den bara är lika söt på mig och att jag inte ser ut som en köttbulle i den... *huga* Hemska tanke!)

På lunchen idag strosade jag runt på stan (misstag #2). Gick in på Vero Moda, där jag i vanliga fall aldrig hittar någonting, och såg ett par jeansshorts som jag bara också måste ha! Har letat efter jeansshorts ganska länge och hade gett upp hoppet, då jag föll för dessa, som du ser till vänster.

Eftersom dom i regel brukar vara för smala över midjan (rättare sagt, jag är för stor i midjan för lämplig storlek) eller sitter fult över rumpan, så hade jag inga större förhoppningar då jag gick till provhytten. Döm om min förvåning då dom satt som en smäck! Lite tack vare att det var strechmaterial i dom också... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar