onsdag, juni 11, 2008

Drömmen om en perfekt cardigan

Nu har sista "dödstimmen" startat på jobbet. Alldeles stilla...

Har då haft tid att surfa runt lite på AmericanApparel och naturligtvis hittat den perfekta koftan..!
Har letat och letat, efter en svart oversize-cardigan, men inte lyckats med att hitta det här i stan. Och så fanns den bara där - *poff* - mitt framför ögonen på mig!
Nu har jag inte råd med den, men kanske finns den kvar längre fram. *Hoppas!*
Men visst är den väl fin? Den väckte mitt HA-begär på en gång. :)
Typiskt...

Nå ja, nu ska jag börja räkna kassan och sen dra mig hemåt.
See ya, people!

5 kommentarer:

  1. Wuuhuu :D Den var kanonsnygg! Är den dyr?

    SvaraRadera
  2. Tja...tillräckligt. 38 pund.
    Men nästa beställning så... ;)

    SvaraRadera
  3. Säger bara Maggie ska INTE ha någon.

    Gissa vem

    SvaraRadera
  4. Haha! Det får du ta med henne. ;)

    SvaraRadera
  5. Äh du anonyma människa, jag älskar dig också :)

    SvaraRadera