onsdag, juni 11, 2008

Vilken trevlig dag

När jag kom hem idag hade jag två paket att hämta ut från Posten. Jag skuttade iväg för att hämta dom och köpa lite stuff till middagen (som för övrigt blev en kanongod sallad).

Mitt ena paket var från Topshop - yes! Min fina Cherry-bikini hade äntligen kommit! Och den var precis så fin som jag önskade. Satt som en smäck! Nå...kanske inte heeelt perfekt, hade kunnat få vara lite större över boobsen. (Men dom krymper ju ändå då man går ner i vikt och det måste jag göra ändå, lite iaf.) ;)

Mitt andra paket var från LaRedoute. Där ifrån hade jag beställt en tröja, som jag får skicka tillbaka för den var alldeles för stor. Men jag hade också beställt en väska - som var hur fin som helst! Tjohooo!
Det är den som syns på bild, fast svart. Söt liten storlek är det på den också.
D blir nog också glad då han får syn på den. ;)

Och som grädde på moset, så såg jag nyss att CDON idag har skickat Coldplays CD redan idag! Det betyder att jag har den här imorgon! En hel dag innan skivutsläppet!
Jag älskar CDON! Beställer man via dom får man alltid samma dag som skivorna släpps, eller t.o.m. dagen innan - som i detta fall. Gissa vad jag ska göra imorgon..? ;)

Nu ska jag lägga mig och läsa lite, sen sussa söt. God natt!

2 kommentarer:

  1. Helt säkert kommer Danne att bli överförtjust i denna söta väska.

    Eva

    SvaraRadera
  2. Ja, han tyckte den var jättefin. ;)

    SvaraRadera