torsdag, juni 26, 2008

En årsdag idag

Idag har jag och Daniel varit förlovade i ett helt år! GRATTIS till oss! ;)

Helt otroligt att det är ett helt år sedan vi förlovade oss på Bali...
Men det är som att åren krymper ju äldre man blir.

Till vänster ser ni bilden som vi tog på hela gänget som var med oss på Bali den aktuella kvällen. Längtar tillbaka. :)

Tjejerna och jag hade en mycket trevlig och rolig kväll igår! Det pratades mycket minnen, det blev en del tårar (som bara inte gick att hålla tillbaka) och många skratt. Det hoppades en hel del studsmatta också. Jag försökte tappert ta kort i skymningen och hålla kameran någorlunda stadigt trots att jag skrattade så jag höll på och dö. =)
Här följer några bilder på det:





Jag steg upp tidigt idag, kl 6. Jag har försökt ordna så jag kan överlämna vårat hem till vår kattvakt, som ska bo här tills vi kommer hem igen från Haparanda på måndag, i ett någotlunda skick. Städade snabbt toaletten, diska bort all disk och vek undan en mastodonthög med kläder.
Nu är det dags att ta en dusch, sen äta frukost och till sist packa. Tur att man har rutin på packandet, då går det fort. Vi måste försöka komma iväg till
ca kl. 10 för Danne har en tid att passa i Umeå kl 14. Han ska besöka sin ögonläkare då. Åker vi vid 10 har vi gott om tid att hinna dit.

Så där ja, då var det nog färdigbloggat för idag. :)

1 kommentar:

  1. Piú giú, in fondo alla Tuscolana...CARPE DIEM...passato per un saluto!

    SvaraRadera