måndag, juni 02, 2008

Sommarförkylning..?


Jag tror att jag har dragit på mig någon sorts sommarförkylning, som många andra dras med. Alltså dom som inte har några problem med pollen...
Känner mig fortfarande lika krasslig som igår, bomullsfyllt huvud, rinnig näsa, rinninga ögon och nyser som en galning. Har t.o.m. fått sår i näsan av alla 'snytningar'.

För att pigga upp mig själv har jag tagit på mig mitt nya linne från BikBok. Det är ju så skönt och ledigt. Älskar verkligen det lösa mode som är idag. Det gör inte min sambo dock - men när gillar han kläder som jag gillar..? Väldigt sällan. ;)
Och för att underhålla mig själv tog jag bilder på linnet och mitt senaste sommarlack Lynn (som jag skrev om tidigare, om ngn läst det inlägget). Det är dom bilder som du kan se ovan.

Nu ska jag sätta mig ute på balkongen, och det vakra vädret, och läsa vidare på Flickan som lekte med elden av Stieg Larsson. Inte många kapitel kvar, kanske hinner läsa ut den idag. Bara ögonen orkar med det... Ska nog ta lite ögondroppar innan.

Nej, nu plockar jag fram boken och en kopp kaffe. Solen och balkongen nästa. Toodles!

2 kommentarer:

  1. Åååh jag hade kunnat sitta där bredvid, hade till och med kunnat trycka i mig en kopp kaffe, bara jag slapp sitta här. Idag är det R I K T I G T tråkigt, systemet fungerar nämligen INTE! Så vi sitter bara. Jag hade lika gärna kunnat tvinga i mig en kopp kaffe och suttit på eran balkong istället. VISST?! :)

    SvaraRadera
  2. JA! Det hade varit riktigt trevligt. =D
    Har faktiskt bättrat på färgen ytterligare. Sweet...
    Först gick jag bara ut och satte mig utan solskydd, men märkte efter en kvart att det inte var ngn bra idé. Så varm är solen!

    SvaraRadera