söndag, juni 29, 2008

30-års fest

Vilken rolig fest brorsan, och frugan hans, hade ordnat igår (lördag)! Partytält med 80-tals musik, långbord och bänkar, en plastjolle fylld med öl och cider, bål och grillad mat, studsmatta och hoppborg. Kung!

Det var många människor som man inte träffat på ett tag och det var trevligt att surra med dom. Tyvärr så hann man inte prata med alla så mycket som man ville. Själv blev det inte så mycket dricka för min del, lilla E la beslag på mig i princip hela kvällen. Men jag hade inget emot det, älskar hans sällskap! Vi satt och gav varandra kärleksförklaringar och lekte med hans Yoh-gi-oh-kort. ;)

Jag bestämde mig för att ta på mig ASOS-klänningen, leggings och mina gladiatorssandaler till festen. Det blev väldigt fint!
Jag ångrade mig dock bittert efter en stund... För så mycket mygg som åt på mig då har jag inte sett på evigheters evigheter! Jag har säkert 60 myggbett på rygg, ben och fötter..! *buhuuu* Det kliar överallt...
Som tur var hade jag tagit med mig ombyte, utifall att det skulle bli för kallt på kvällen. Jeans, långärmad tröja och skinnjackan åkte på efter ett par timmar. Då hade jag fått nog. :)

Det var en kort summering av en trevlig och rolig kväll. Tyvärr blev det inte så många kort tagna, hade fullt upp med annat. Men... Så kan det bli ibland. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar