söndag, juni 01, 2008

27 grader i skuggan!

27 grader i skuggan! Passar på att vara ut till stugan och sola. Man kan inte göra annat än njuta... :-D



18:30

Efter ett par timmar hade det faktiskt blivit än varmare. Temperaturen i skuggan gick upp till 34 grader som mest! Galet varmt. Har bättrat på min gyllenbruna färg som hade börjat dala sen Costa Rica. Sweet...

Något som inte var så sweet, var att jag igår dragit på mig en ruggans förskylning. Egentligen var det kanske inte det smartaste att ligga ute i solen, i hettan, men det gick bara inte att ta till vara på denna första underbara sommardag!
Mitt huvud känns som att allt är inlindat i bomull, torra men rinnande ögon (hur nu det går ihop) och en stigande feber. Typiskt... Speciellt med tanke på att jag har några dagar 'ledigt' från jobbet. Ja, ja...

Nu är det dags att ta en snabb dusch och sen ska här tittas på mitt favvo söndagsprogram - LA Inc.

Toodles!

1 kommentar:

  1. Jaa, det såg ju inte alls nå härligt ut eller!!!! Själv står man och jobbar i 15768698 grader, MINST! Hua.. Men 25 minuter kvar!! :D

    SvaraRadera