torsdag, juni 19, 2008

Skön dag

Denna dag påbörjades lugnt. Vaknade och steg upp först kl 9. Det var ett tag sen sist jag sov så pass länge. Sweet. Tog det lugnt i ett par timmar.
Käkade frukost ute på balkongen - i bikini. Äntligen! Det var så varmt och skönt. Satt där och njöt och läste vidare på 'Luftslottet som sprängdes' i ca en timme, sen var det dags att ta itu med lite städning igen.

Städade igenom köket ordentligt, det inkluderar att jag torkar av alla skåp och lösa ting som är framme (typ bryggare och micro o.dyl.). Skönt! Sen kom Tanya över och vi hängde lite. Sen kom även Maggie, som slutade lite extra tidigt för hon hade jobbat så bra.
Senare på dagen drog M och jag vidare till stan till optikern och hon beställde två par nya glasögon, hur coola som helst! :)

Vi tog en en runda på stan för att göra lite andra ärenden och jag köpte mig en flaska rött på bolaget som ska avnjutas denna midsommarhelg. Sen drog vi oss ut till stugan för middag. Senkvällen tillbringade Leeloo och jag i soffan och kollade TV och myste. Den lilla kissen kan mysa i timme efter timme...och Danne somnade på soffan nästan på en gång.

Jag vill också säga, innan jag säger God Natt, ett GRATTIS till min kära kusin Marie som fyller år idag - G R A T T I S ! ;)

Nu är det dags att gå och lägga sig, så God Natt! ;)

Pssst... Måste nog ta något som stillar smärtan jag har, denna första dag på "lingonveckan", för att kunna somna. Jag har så förbannat ont i korsryggen och höftlederna... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar