fredag, juni 27, 2008

Familjedag

Idag har jag spenderat dagen med familjen. Surrat med syrran innan hon gick till jobbet och sen åkte vi efter en stund och åt en tidig lunch på Leilani. Det blev som alltid en Napoli-pizza. ;) Yum!
Tog en tur till hennes jobb, Buketten. Kunde inte låta bli att köpa mig en till Orkidé. *hihihi* En Afrodite - limefärgad och mycket fin! Köpte även orkidé-krukor till den och den andra hemma. Så dom kan växa och frodas som dom ska. Det kommer bli sååå fint! Undrar i vilket rum jag ska ställa den? ;)

Sen åkte vi ut till Familjen T. Var där hela dagen och lekte, målade med vattenfärger och spelade XBOX. Fick en bamse-kram av alla pojkarna då jag kom dit, men en extra lång av söta lilla E. Han ääääär så go! Fick också ett Jag har saknat dig och Jag älskar dig av honom. Ååååhhh...

Lilla O var lite mer svårflörtad. Han vågade knappt titta på mig och det tog en lång stund innan han släppte ner garden, men sen hade vi också hur kul som helst. H och D var lika goa och lätta som vanligt. Det är som att man aldrig varit borta när man kommer. Mycket skönt! =)

Vi åt middag hemma hos syrran och Kristian och sen åkte vi till ICA för att köpa lite frukostmat. Nu väntar en tur till bastun i deras nya, fina bastu. Måste nästan ta foton och visa upp här. Hur fräsht som helst!

Imorgonkväll väntas 30-års fest. Då blir det ordentligt party! Tror att jag ska ta på mig min lilla svarta ASOS-klänning. Den måste ju användas någon gång och nu finns det tillfälle. Kanske en aning för uppklätt för att vara ute bland myggen, men jag är så sugen! :)

1 kommentar: