tisdag, juni 03, 2008

Fotokavalkad



Tanya var över idag och hälsade på. Hon hade också en present till mig!
Fick en jättesöt Disney-top med Musse som surfar.
Jag bakade muffins då hon var här. Muffinsen blev goda men toppingen var sisådär... Ändrade den till smält mörkchoklad. Mycket mumsigare! ;)

Tanya hjälpte mig att ta foton på kissarna också. Eller ja, Smulan mest. Leeloo ställde bara upp på ett foto och på det såg hon bara sur ut. *hehehe*
Det är dom bilderna på Smulan som jag lagt upp, ett litet urval.

Ett kort blev suddigt, men jag gillar att hennes gaddar är mitt i fokus. Ha!
Sen är hon ju bara för söt och go på dom andra korten. Synd att det ena är taget under en stol... :)

Tjaa...det var väl allt för idag. Toodles!

2 kommentarer:

  1. Gomorron!
    Eftersom Tippan och jag bor på landet så läser jag gårdagens tidning på morgonen. Och idag (igår) stod det att andmammans ägg var kläckta och att hon skulle föra sina små ned till ån. hon behöver ju i alla fall inte föra dem över vägen. Skönt att det gått bra. Hej fr Eva

    SvaraRadera
  2. Helt underbart! Älskar solskenshistorier. =)

    SvaraRadera