tisdag, juni 17, 2008

Kontroll hos Tandis

Har kommit hem från Tandläkaren för en stund sedan. Hade bokat en tid för att kontrollera hur det stod till med käften min. Jag var minst sagt spänd, hur dyrt skulle det här kalaset bli? Har inte varit hos Tandis på väääldigt länge... :/

Allt var inte så illa som jag hade befarat. YES! Hade bara en massa tandsten undertill som snabbt gick att ta bort och lite i överkäken (no biggie). Hade dessutom ett hål i en tand längst bak, det kändes inte som ngn överraskning eftersom jag har så svårt att komma åt där. Men det lagade hon på en gång och det var så pass litet att jag inte ens behövde bedövning.

Nå, totalt 50 min och 1700 kr senare struttade jag hem åt igen. Nu behöver jag inte gå dit igen förrens om ett år (om inte ngt drastiskt händer). Sweet! Själv hade ju räknat med ett antal tusen kronor till, så det här kändes helt OK.

Nu ska jag göra iordning för tvättiden som börjar om 10 min. Sen ska jag gå och handla lite stuff så jag kan bara sirapsbröd. I eftermiddag ska jag med svärmor och Maggie och titta på nya glasögon. Ikväll ska M och jag vidare på en Modette-kväll på Vero Moda. Det ska bli riktigt trevligt.

Ja, så ser min dag ut. Hur ser din ut? ;)

1 kommentar:

  1. Heeeeeej :)
    Jag steg upp vid sjutiden och åkte en halvtimme senare till jobbet. Här har jag nu suttit sen dess och jobbat, det har dock inte gått nå bra, har lite dålig motivation. Snart lunch, då ska jag äta *trumvirvel* MAKARONER, sen en låååång eftermiddag framför mig och sen ska vi och kika på nya brillor. och efter det ska vi på vero moda kvällen, det blir en kanon eftermiddag/kväll :)
    Sådär, nu vet du hur min dag ser ut också ;)

    SvaraRadera