fredag, juni 20, 2008

Lugn midsommar

Lilla söta nyckelpigan Det blev lugnt midsommarfirande med vackert väder och god mat. Vi åt så mycket mat att jag fortfarande, innan läggdags, är proppmätt. ;)
Eva, Danne och jag var tillsammans ute i stugan och det var hur mysigt som helst. Vi får inte glömma Tippan, hon firade också tillsammans med oss.

Tippan hjälpte även till att fixa i trädgården. Danne högg ner lite kvistar och småträd som inkräktade lite för mycket på gården och Tippan hjälpte till att bära undan dessa. Problemet var bara att Danne vill ha upp riset i skogen, Tippan villa ha ner det på gården... Så det blev lite av en dragkamp, kan man säga... ;)

Jag tog en hel del foton, Tippan var i centrum av dessa. Men jag fick en del andra trevliga sommarbilder och jag vill dela med mig av dom - här:

Candi a.k.a. Tippan
Danne o jag


Sen vill jag skriva ett STOOOORT GRATTIS till min kära syster Stina som fyller hela 23 idag! Hoppas att du fick en fortsatt trevlig dag och många presenter! Presenten från mig kommer tillsammans med oss när vi kommer upp nästa vecka. ;)
Puss & Kram!

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att träffas igen!!!!!/elli

    SvaraRadera