måndag, juni 09, 2008

Ingen Floristutbildning för mig...

Jag kom inte in på Floristutbildningen som jag sökte till. Tråkigt!
Det är en vuxenutbildning och jag hade för mycket utbildning bakom mig för att få gå den..! Det var en anledning som jag absolut inte räknat med.
Dom tog bara in 3st och det var ganska många sökande, så jag visste att "konkurrensen" var rätt hård.

Då dom ringde och meddelade mig deras beslut, frågade jag om det var någon idé att söka in till nästa omgång, och det tyckte han.
Så än finns det hopp för mig. :)

Men jag tar nya tag tills nästa omgång! Jag kommer definitivt att söka in då dom startar en ny omgång. Jag vill bli Florist!

4 kommentarer:

  1. Tråååååkigt! :(
    Men vi hittar på något annat kul :)

    SvaraRadera
  2. Vad synd tjejen, du far soka igen. Jag har ocksa tittat pa utbildningar, kanner att jag vill gora nagot nytt. Har precis slutat jobba och kanner mig lite rastlos. Tyvarr sa kostar alla utbildningar skjortan har!! Jaa, ocksa har jag fatt ett jack pa hornhinnan, som skulle lakas efter tre dagar, nu har det gatt en vecka!! I alla fall sa har vi den forsta fina sommar dagen idag, sa jag ska ocksa njuta, som du har gjort.....vad harligt att ni kan lamna stan, suverant tycker jag. Skitkul att fa lasa din blogg, vi ar lite uttrakade har!
    Kramisar

    SvaraRadera
  3. Tack för trösten. Men det känns OK ändå. Mycket som är nu till hösten ändå. :)
    Hoppas att ditt öga är bättre.

    Psst. Skulle behöva din adress. ;)

    SvaraRadera