söndag, juni 15, 2008

Dagen efter Fotbollsfesten

Ja, jösses, vad dåligt jag mått idag... Har legat med bakis och bett till Porslinsguden fram till 16-tiden. Kände mig inte som en människa förrens jag äntligen lyckats fått i mig mat vid 17:30. Vi åkte ut till stugan och åt en god middag som svärmor bjöd på. Sen började jag känna mig hyfsat OK. Äntligen.

Hade jätte skojigt på Fotbollsfesten, synd att matchen slutade så snörpligt med 1-2, mål i förlängningen. Typiskt... Nå, jag är ingen höjdare, så att jag uttala mig om sporten som sådan, men en spännande match var det alltid! :) Jag tror nog faktiskt att vi vinner nästa match, mot Ryssland. Jag är optimistisk!

Här följer lite utvalda bilder från festen.
Lyckades, med lite hjälp, ta 300 st...








3 kommentarer:

  1. Cool Pics and a nice blog...

    SvaraRadera
  2. Elin var riktigt najs där på den sista bilden!! :D

    SvaraRadera
  3. Okej, du knäppte 300 bilder och eftersom att den sista kom med så har jag nu insett att det måste ha varit jävligt dåligt fotat om 280 bilder var fulare än den (ska träna någon gång på meningsuppbyggnad:P)

    SvaraRadera