tisdag, juni 24, 2008

Sweeet

Ja, jag vet - det är mycket som är SWEET nu... ;)
Men det här är bra! Klänningen från ASOS som kom igår, provade jag
imorse - den satt som en smäck! Tjohooo! It's a keeper. =D
Jag bara längtar efter ett tillfälle att använda den.

Som grädde på moset kom paketet, som Danne, Maggie och jag väntat på, från American Apparel. Sweet - igen!
Tittade igenom det jag har beställt, som var denna Hoody dress (t.v.) och en blå T-shirt.
Såg mycket lovande och bra ut. ;)
Måste prova när jag kommer hem. Nice.

Huga, vad mycket kul jag har att använda nu. ;)




23:23

Hoody-klänningen satt som en smäck! I'm on a roll. ;)
Den ska jag packa ner i väskan med stuff som ska följa med upp till Happis.
D och jag ska åka upp dit över helgen och hälsa på lite och hitta på lite kuligheter.

Nu är det natti-natti. Hmmm...eller kanske ett avsnitt Sex & the City för att varva ner än mer? Jo, börjar ju nu på 3:an. ;)

4 kommentarer:

  1. Tja! Finns den affären där???? an jag iså fall beställa en shea butter med dej tills du kommer???? Säj ja säj ja säj ja!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Snygg klanning!! Var ocksa ut och shoppade igar och hittade en massa fynd, sist jag shoppade var julrean i Sverige...what's wrong with me?! Da kan du nog gissa varat stora utbud har :). Halsa din bror sa mycket och gratulera honom fran mig, nu joinar han oss i trettio klubben.
    Toodles/ Anna

    SvaraRadera
  3. Joo, det borde vara två avsnitt.. Men eftersom de självklart ska visa två avsnitt nästa vecka och förmodligen också två veckan därpå så blir det fyra.... :)

    SvaraRadera
  4. Bara undrar vad Maggie väntar på i paketet? Det ryms inte ens en hårklämma till i vårt hem!


    Eva

    SvaraRadera