söndag, juni 22, 2008

Dags att lägga sig...

...har kommit hem för en stund sedan från en 25-års fest. En småkusin till D fyllde år igår och det firades med pompa och ståt idag. Det var riktigt trevligt att träffa alla D:s släktingar igen. En del träffar man inte så ofta som man skulle vilja (tyvärr), så det var kul att få göra det idag.
Det bjöds på god mat, dryck och musik.

Det bidde inte så mycket dryck för min del, förutom läskeblask. Det var ju lite för mycket av den akoholhaltiga varianten förra helgen... Orkade inte en helg till. Dessutom firas min kära bror nästa vecka, som ska fylla 30 (!), jag sparar mig till den. ;)

GRATTIS igen Eva och tack för en trevlig kväll. :)

Jag var med om en rätt häftig grej idag, tycker jag. Vädret var, minst sagt, varierande. Soligt, varmt, kyligare, åska och spöregn... När vi åkte ut till stugan hann jag ligga i ca 30 min och sola i bikini. Medan jag svettades i solen, kände jag plötsligt ngn kall droppe landa på mig. Sen ännu en droppe och ännu en till. Sen fortsatte det att regna kalla svalkande droppar på mig och solen stekte samtidigt! Solen sken obehindrat medans ett regnmoln passerade gården, utan att skymma solen. Det har jag inte varit med om tidiagre, vad jag kan minnas. Fränt! ;)

Nä nu. God natt, Sverige.



Idag passerade jag 1000 besökare sen jag la in räknaren, den 3 juni,
i min "nya" blogg! Sweet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar