söndag, juni 08, 2008

Galet fint ute!

Har suttit ute på balkongen och solat medans D fortsatt att sova på soffan.
Nu har han äntligen vaknat till och vi ska börja dra oss ut till Stugan. Vi ska dit och njuta av vädret och se till att Lisa (svärmors kisse) har det bra.

Mår ganska bra faktiskt trots att man drack i typ 12 timmar. ;)
Ont i huvudet, men jag har faktiskt inte kräkts... Vilket är det vanliga för mig då öl blir inblandat. Fast jag tog det ganska lugnt igår ändå, så det hjälpte nog.
Ska lägga upp lite bilder från dagen ikväll, för nu vill jag ut i solen!



Tog lite bilder på blommorna ute i Stugan med mobilen.
Dom blev överraskande bra, tycker jag. :)

2 kommentarer:

  1. Det var fantastiskt vad fina blommor jag har och ändå har jag inte planterat dem ännu. Funderar på att starta en trädgårdsblogg. Man kan ju ha lite före och efterbilder. Och lite annat förstås.

    Eva

    SvaraRadera
  2. Ja, men visst är dom!
    Jag var så duktig och vattnade dom varje dag. :)

    SvaraRadera