lördag, april 25, 2009

17º varmt idag!

Helt galet vilket härligt väder det har varit idag! 17º visade termometern, vad härligt! D och jag har varit hundvakter till lilla Tippan idag och vi passade på att ta en två timmars prommis, i t-shirt. :D

Efter det satte vi oss på balkongen - linne och shorts. På våran balkong var det lä och solen stekte, kändes som att sommaren var här tills jag tittade ner på det bruna, torra gräset och de lövfria träden. Men det dröjer nog inte länge till förrens allt är grönt. :)

Oj, oj, oj, vilken filmsommar som kommer. Det blir en del biobesök kan jag säga... Här följer mina måsten:
 Wolverine (1 maj)
 Terminator - Salvation (3 juni)
 Transformers - Revenge Of The Fallen (26 juni)
 Ice Age 3: Dawn Of The Dinosaurs (1 juli)
 Harry Potter & Halvblodsprinsen (15 juli)
Det måste bli ett Bonusbiokort tror jag... ;)

Nu är det inte många minuter kvar av Sveriges första match i Hockey VM 2009 och 7-1 är resultatet - än så länge. Målen haglar in! :D
Bäst att hänga med. Toodes!

2 kommentarer:

  1. Alla filmer på din lista utom Harry Potter måste ses i sommar. :-)

    SvaraRadera
  2. 17 bara? Hahaa, har ar det 38 :D

    Huset ar asfint och det finns pool pa omradet vi bor pa, ca 10 meter fran varan dorr. Finns aven gym men hur mycket det kommer utnyttjas ar en annan fraga :P

    Nu ska vi svettas vidare pa Hua Hins gator, vi ska leta reda pa en thailandska som ska fa flata mitt har, sa skont att ha det borta nar det ar varmt.

    Puss och kram

    SvaraRadera