torsdag, april 02, 2009

Finbesök

Idag fick jag ett högst överraskande samtal och ett otroligt roligt sådant!
Min gamla kompis Anna, som drog till staterna för lääänge sedan är i Sverige och hon kommer till Sundsvall imorgon! Det är säkert 8 år sedan vi sågs sist, eller närmare 9. Cheezus, vad tiden går fort...

Anna kommer hit imorgon kväll och nu måste jag städa imorgon för mitt fin-
besök. Ska inhandla lite vin och nödprovianter så att jag kan slänga ihop en middag också. Åh, vad kul det ska bli! Hon hade ett önskemål att gå ut och svira lite och det kan jag väl ställa upp på. ;P

Vad jag också ska komma ihåg att göra imorgon (förutom att städa):
 Göra iordning lite fler Tack-kort (saker att inhandla på stan)
 Kolla in ett par jeanslegging på Gina Tricot
 Sätta i mina nya smycken i öronen på Pleasure

Var in på Make Up Store (MUS) idag på lunchen för att köpa deras Long Lash Mascara som är den bästa EVER.
Nu är jag less på alla billighets maskaror som jag haft sen min förra tårkade ut. Har säkert provat 4 olika och ingen är lika bra som den. Som "smudgear" ut under ögonen, dom går inte att tvätta bort eller är jobbiga att applicera p.g.a. en sugig maskaraborste. Det är ju en hel vetenskap det här...

Naturligtvis fick även lite annat följa med och det var detta:


OBS! Skuggan Grace hade jag sen innan, men den passar helt suveränt bra ihop tillsammans med de andra två nyförvärven Zone och Soft Green. Sen kom en av tjejerna fram och visade nyheterna som dom fått in. Hon vet precis hur jag är! Jag tjatar jämt om att jag vill ha tillbaka MUS Star Lips St. Tropez och nu hade "lilla systern" kommit, Gloss Lips Orma. MUST HAVE! Den är galet fin och väldigt lik min gamla älskling, en liten dutt mer orange bara.
Nej, det här är väl inte speciellt intressant för någon av mina läsare, så nu lämnar jag ämnet smink. ;)

Vi hörs imorgon igen, mina vänner. Är ledig då - Perfekt! För då hinner jag umgås mer med Anna! =D

2 kommentarer:

  1. Vad kul med en gammal kompis i stan, ha skit kul!! Om jag hade varit hemma hade jag velat folja med er ut, men det tar vi en annan gang :)

    JEANSLEGGINGS, vad ar det jag laser??! jag har for mig att katja inte ville ha det i hostas :P Iaf, det ligger tva par i min garderob ifall de ar sana du ar ute efter ;D

    Nu ska vi ga pa fangelsemuseumet :)
    kraaam

    SvaraRadera
  2. haha, ja! Men det är lite läskigt tycker jag! :P Men himla bra alltså! :D
    Haha, ja.. förmodligen höredu! ;D
    carro
    http://www.carrobergqvist.blogg.se

    SvaraRadera