fredag, april 17, 2009

Uppslukad

Mina fingrar och händer känns helt deformerade... I Happis köpte vi Guitar Hero III, dom sålde dom på ICA för 399,- så vi passade på. Idag satte jag igång spelet då mannen somnat. Aj, aj, aj. Har inte kunnat sluta än. Min vänstra hand värker för jag slappnar uppenbarligen INTE av i fingrarna då jag spelar. Jag har några konstiga stora blodådror på vänstra handens ovansida, har inget minne av att dom ska synas så tydligt. Hmmm...

Nu tar jag en kort paus, men ska strax fortsätta. 3 låtar till att klara sen måste jag "ge upp" och gå och lägga mig. Ännu en dag på jobbet väntar imorgon.

Imorse steg jag upp extra tidigt och var till Ego för Core-passet jag bokat in mig på. Det var så kul och så himla skönt att starta dagen på detta sätt, det ska jag göra fler gånger. ;)

Måste fortsätta spela nu så jag hinner mina 3 låtar innan jag MÅSTE sluta! Natti.

2 kommentarer:

  1. Du fångar då verkligen dagen!!!!!

    SvaraRadera
  2. Fy fan visst är det roligt. Man blir fast direkt! :-) Äntligen en till som förstått tjusningen med GH.Yeyy!!

    SvaraRadera