söndag, april 05, 2009

Helgen som varit

Gårdagen var fullspäckad. Efter jobbet åkte jag hem en snabbis för att byta om inför middag och party. Jag höll på att somna sittandes i soffan då jag bara skulle vila fötterna lite så det gick bort! ;)
Strax före sju drog jag till salongen igen och mötte upp Lotta N, Lill-Katja, Sofie, Sussie och Håkan ("Kérastase-läraren"). Därefter gick vi till Invito för att äta middag. Vilken god mat vi åt och ett super gott rött vin vi drack!
Synd att jag inte skrev upp namnet på den. :D

Efter mat och mycket surr hade klockan blivit ganska mycket, så vi drog hem till Therese för lite party och dit kom även Anna. Sen drog vi till Aveny, där vi bl.a såg en konsert med Markus Krunegård. Jag hade inga större förväntningar på den men blev positivt överraskad. Det var riktigt bra! :)

Innan Anna och jag drog hem, efter att alla andra utom Therese dragit, gick vi till MAX för lite nattmat. Åh så gott det kan vara! Jag älskar deras Green & Garlic-dressing, den är kanon! ;P

Det var ledsamt att säga hej då till Anna, men det har varit jätte kul att hinna umgås med henne! Önskade att jag inte hade jobbat lördagen, då hade jag lagt beslag på henne lite till. Hoppas att det inte dröjer 9 år till nästa gång vi ses igen... :)

Helgen i bilder. Jag lyckades ta några bilder och här är dom som det syns något på. ;)





Denna söndag har varit lugn. Jag sov ända till halv 11 och sen låg jag på soffan fram tills att vi skulle hem till svärmor för middag. Efter maten tog svärmor med mig på modevisning i Tuna. Såg en kjol som visades upp där som var jätte fin! Ska sy mig en liknande själv då jag får iordning i min syhörna. :)
Dom hade ett lotteri och jag vann! =) Det fanns lite grejer att välja på och jag valde en fin liten tupp från vinstbordet och gav den till Eva. Hon hade köpt lotterna och hade inget påskpynt så jag tyckte hon kunde få den.
Vad ska han heta då, Eva? ;)

Nu ska jag fortsätta glo på dumburken och se ett inspelat avsnitt av Private Practice. Toodles!

4 kommentarer:

  1. Låter som en bra helg :)
    Det har vi också haft, eftersom vi hade bra internet har sa passade vi pa att vara lite olagliga och ladda ner lite serier och det har vi agnat en dag at, det regnade ute sa vi ville inte ga ut. sen har vi varit pa fangelsemuseumet, det var inte lika kul som vi hade hoppats pa men absolut vart det :)

    Forresten, mammas tupp borde heta Rubert sa det rimmar med din Hubert :D

    Pusss

    SvaraRadera
  2. Okay då Rubert får han heta, Rubert står och kråmar sig på köksbordet på den nya påskgula löparen som jag köpte på Hemtex i fredags.


    Eva

    SvaraRadera
  3. Det later perfekt :)
    Tycker han inte om gult eller? :P

    SvaraRadera
  4. Naturligtvis älskar han gult! Rubert är ju en påsktupp!
    Ellie ha tålamod, det kommer en bild på den
    fådda tuppen!

    SvaraRadera