lördag, april 04, 2009

Extas! Snow Patrol! Wohooo!

Läste just att Snow Patrol ska vara förband på U2:s spelning i Göteborg,
jag hade missat det av någon anledning. Det är ju fullständigt brilljant! =D
Total lycka & extas! Wohoo igen!

Oj, vad trevligt och roligt vi hade det igår! =D
Vi åt, drack vin och satt och surrade i flera timmar då Anna kom strax efter åtta. Då klockan närmade sig 1 på natten/morgonen bestämde vi att det var dags att bege sig inåt stan. Vi hamnade på O'Learys eftersom Sofie var där.
Vi hade riktigt skoj (borträknat några störningsmoment) och dansade mycket. Roligt!

Efter det gick vi tre på Kebab City för lite nattmat. Ids inte gå in på detaljer, men vilket drama... Vi skulle ju även träffa Therese, men innan vi kom ut hade hon blivit ombedd att gå hem av personalen... HAHAHA! Undrar vad hon hade för sig då? ;)

Anna och jag var hemma och i säng vid 4-tiden så det blev inte många timmars sömn innan jag var tvungen att masa mig upp för att nu göra mig iordnign för jobbet. Totalt sov jag ca 3 timmar och ikväll ska vi också ut, Anna och jag. Vi ska upp till Therese på lite förfest och sen på Aveny. Jag kommer nog vara väldigt trött ikväll så risken är hög för storfinss. ;)

2 kommentarer:

  1. AAh vad roligt :D
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Sicken festprisse du är????
    Hörde av klanen i Mattila att ni är på G hit upp nästa vecka!!! Kul denna gång ses vi säkert!

    SvaraRadera