onsdag, april 22, 2009

Shoppingfynd (?)

Kan man kalla det för shoppingfynd då man köpte en jacka, som till ordinarie pris kostade 498 kr, men då H&M hade 10% på allt idag gick ner till 448 kr. Som grädde på moset hade jag ett presentkort på 100 kr som gjorde att jag fick jackan för 348 kr - är det ett shopping-
fynd? ;) Hur som helst är jag supernöjd med pris OCH jacka. :D
Vad tycks?

D har varit och tittat lite på hus idag, bl.a. det som vi var intresserade av och såg det en gång till. Det konstaterades att det kändes som ett osäkert kort vad gällde fukten i vinden och att hela taket förmodligen måste bytas ut... Det går bort. :/

Han hade även anmält sig till två andra visningar bara för erfarenhetens skull. När han kom och hämtade mig från jobbet var han helt i eld och lågor över ett av husen, och nu ska vi titta på det nästa vecka. Vet inte riktigt när, för dag och tid är inte bestämt än. Känns kul iaf! :D

Nu ska jag fortsätta titta på Mumien på 6:an. En av mina favvofilmer, kan inte rå för det - det är underbart med mysterier, mumier och pyramider. *hehehe*
Toodles!

1 kommentar: