onsdag, april 01, 2009

Ny familjemedlem

Får jag presentera Hubert, vår nya sparuggla.
Visst är han vacker och fin - och söt, blommig, ucnderbar och härlig?! :D
Jag har inte presenterat honom för maken än, men han blir säkert förtjust i att få ännu en söt sak att sätta alla överblivna mynt i... ;P
Nu måste jag bara hitta en bra plats till Hubert där han kan tänka sig att bo.

Det blev en mycket tidig morgon och en sen kväll innan jag var hemma igen. Strax efter kl 6 vaknade jag av en missnöjd Leeloo som gnällde. Vet inte vad problemet var, förmodligen att jag sov, för direkt jag klev upp så slutade hon... Sen var det iväg tidigt till jobbet för frukostmöte 8.30.
Efter att jag slutat drog Karolina och jag iväg till gymmet och var klara där strax efter halv nio. Beach -09! Nej, jag menar Bitch -09! ;P

Nu har jag ätit, sett två avsnitt av How I Met Your Mother och är helt färdig. Sååå trött. Vi hörs imorgon igen....Z..zzz..zzzz....

4 kommentarer:

  1. Valkommen Hubert, vi ses i sommar :D

    SvaraRadera
  2. Åhhh Hubert är verkligen fantastisk :)

    SvaraRadera
  3. Hubert och min namnlöse Sparelefant kanske skulle få träffas? Min Elefant har 317 kr i magen, säg det till Hubert.

    SvaraRadera