torsdag, april 16, 2009

Spänning

Återigen så kan jag inte säga vad som är så spännande (här på bloggen). Men vi har tittat på en "grej" idag och det verkar lovande. ;) Inget bestämt än dock. Mer info senare.

Har jobbat idag efter påskens ledighet, en lugn dag. Vi åkte till ICA direkt då vi var klara, hade inget ätbart hemma... Handlade så vi kunde göra en mumsig pasta med räkor i spicy currysås och en "grekisk ruccolasallad". Grekisk sallad gjord på ruccola istället för vanlig isbergs- eller annan tråksallad). Mumma!

Har bokat ett Core-pass på Ego imorgon och ska upp tidigt. Ska nog dra mig till sängs strax så jag orkar upp, passet börjar kl 6.45! 8O

Hade inte så mycket mer att rapportera... ;)
Natti, natti.

P.S. Elli, har du bytt lösen eller är det ngt strul med din blogg? Jag kommer inte in! :(

5 kommentarer:

  1. Jag ar pa semester, jag forstar inte vad du sager :P

    Kan du skicka ett sms och saga hur det gick med hemligheten, Danne lovade att gora det igar men inte har jag fatt nagot :(

    Jag saknar dig med,
    kraaam

    SvaraRadera
  2. guuud så nyfikna vi är!!! Ringer i kväll så får du berätta allt!

    SvaraRadera
  3. Jag har bytt lösen. HAr inte din mail men när du pratar med malin så be att få den och ge till Eva det med./elli

    SvaraRadera
  4. Visst har malin gett lösen???

    SvaraRadera
  5. Elli, jag har maila Malin och jag hoppas på svar under dagen. :)

    SvaraRadera