tisdag, april 07, 2009

Är det möjligt...

...att ha en ännu segare dag än det var igår? Svar: Ja. Sucken drogs än en gång. Lite försäjning blev det ju ändå så jag klarade dagens budget iaf, men dagarna blir så långa då man står ensam uppe i shoppen och inte har någon att surra med. Imorgon blir det bättre. :)

Idag gjorde jag steg #2 i min "förtöjnings-
process" och satte in dessa töj-smycken. Jag like them alot! Får se om det kaske blir ngn mm till, men sen får det nog vara bra. Gillar INTE då det blir för mycket. Dessutom vill jag ha möjligheten att låta allt dra ihop sig igen så...

Sitter och mular i mig karra, "Tant Röd" har äntligen kommit på besök. Jag har kännt av det i en vecka och igår kväll kom dagen D. Nu kommer min besatthet av socker, all uppsvullenhet och vätska att släppa om 1-2 dagar. Skööönt.

Här om dagen satte jag på min nya duk från H&M Home på köksbordet. Den var lite för stor då bordet är i sin "minsta storlek", men jag vek den på mitten och då blev den perfekt! Så här ser den ut, det blev väldigt somrigt och mysigt i köket. :D

Som ni ser så har Hubert fått flytta in i köksfönstret, jag vill ha honom där inne. Men han ska få en egen plats i hyllan som vi ska köpa dit in sen så småningom. :)

Mina öron värker fortfarande, ska titta på lite TV nu för att distrahera ömheten. Toodles!

1 kommentar:

  1. Ja du tjejen, det kan nog inte kännas för bra, men det väl över?! Snyggt bidde det i alla fall.
    Vilka kort du lyckades få ihop under helgen....jag vet inte om man ska skratta eller gråta!!
    Kramisar

    SvaraRadera