söndag, april 12, 2009

Solen har kommit

Äntligen är det fullt solsken ute. Det har varit rätt trist och grått väder hittills och nu ska jag börja njuta av solen. Vi har inte längre tillgång till skoter så jag får väl ta på mig dom kläderna iaf och bege mig ut i solen och leka istället.

Ska hoppa in i duschen och sen i kläderna och köra till brodern. Hoppas att ungarna har något kul att göra ute tillsammans med mig. Ska väl försöka få med mig D också, men jag misstänker att han hellre sitter inne med brorsan och dricker kaffe. ;) O! Måste komma ihåg att ta med kameran, det kan bli hur många fina foton som helst i detta underbara väder! :D

Ha en fortsatt bra påskhelg och så hörs vi senare.

1 kommentar:

  1. Later skont med sol och sno, dock saknar jag det inte det minsta sa jag vill inte vara dar :P
    Dock skulle lite lek med killarna vara skoj :D

    Hur lange blir ni i happis? :)

    Kram

    SvaraRadera