onsdag, april 29, 2009

Skämmes på mig

Oj, oj, oj! Vilken spännande hockeymatch Tre Kronor bjöd på ikväll. I förlängning slutade det alltså med 6-5 till "oss". Herre min jeee... :D

Dagen gick snabbt på jobbet idag och det rullade på hela dagen. På e.m. frågade Therese om inte jag ville haka på att käka med henne, Lill-Katja, Sofie, Karolina och Thomas. Det lät ju trevligt och även D hakade på. Det var kul att sitta och surra om allt möjligt och skratta i massor. Efter det var det väg hemåt för att titta på hockey.

I periodpausen kom jag plötligt ihåg att det var onsdag idag! Inte vilken onsdag som helst, utan onsdagen då jag skulle träffa mina gamla arbetskollegor från Norra Berget! VA I HELA VETET?! 8O
Hur kan man glömma något sådant?! Fy skäms på mig!
Detta var planerat sen länge och vi skulle egentligen ha träffats förra veckan, men det var skralt i plånboken hos majoriteten så vi flyttade fram det till idag. F*n vikken juste kompis jag är då... :(

Nej, nu ska jag distrahera mitt dåliga samvete med att tänka på något annat. Jag får fortsätta glo på TV. Ska nog titta gårdagens avsnitt av Brothers & Sisters. Natti.

3 kommentarer:

  1. Vilka stod for malen i Sverige? :)
    Sjalv har man legat pa stranden hela dagen ;D

    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Jaklar vad kul!
    Vi forsoker lasa aftonbladet sa ofta vi hinner, men det hade vart tufft att se de pa tv.

    Jaklar vad god mat det ar har forresten! :D

    SvaraRadera
  3. Your article is very helpful.You might be interested in : spotify web player

    SvaraRadera