lördag, april 25, 2009

Fredagskvällen

Det blev ingen träning igår morse. Leeloo höll mig vaken i princip hela natten igen. *suck* Vi var ett gäng som bestämde att vi skulle se på film hemma hos oss på kvällen. Det blev Karolina, Tomas, Anna och Peter som kom. Vi åt lite käk som vi hade köpt med oss (BIM:s räksallad blev det för våran del *såååå gott*).

Filmen vi (Karolina och jag) ville se, The Riddle, fanns inte att hyra så det fick bli en annan. Det blev Anamorph - biiig mistake! Den verkade lovande då man läste på baksidan av fodralet, men det var en riktig skit film! Otroligt dålig.
Det var ju en trevlig kväll i övrigt så det var inte hela världen. Men vi alla hade gärna satt dom två timmarna på en annan film istället...

Det hade blivit rätt sent då alla åkte hem, D gick och la sig och jag slog på Comedy Central. Vips, så vaknade jag på soffan och klockan var 03:03. 8O
Jag som nästan aldrig somnar på soffan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar