onsdag, april 08, 2009

Busted!



Imorse hittade jag denna ljuva lilla sak på köksbordet. Smulan försökte se extra söt och inbjudande ut hon VISSTE att hon inte fick ligga där. Köksbordet är off-limits. Men jag förmodar att det ser ut så här då vi inte är hemma, därav katthår på duken... :/

Imorgon åker vi upp till Haparanda. Wohooo! Vi får fira hela påsken tillsammans med min familj. Orkar inte packa ikväll utan gör det imorgon bitti. Kissarna ser också fram emot att åka upp, inte bilturen men dagarna där. ;)

Hoppas, hoppas att "min mobil" kommer ut snart. Min nuvarande håller på att kajka ut helt och hållet. Sucken drogs...

Nej, nu ska jag slappa och käka lite karra. Mumma! ;P
Hörs imorgon igen!

2 kommentarer:

  1. Hahaa, jag ska ringa Bjorn och Benny pa en gang jag kommer hem :D
    Haha, och sa ska jag fraga mamma om vi kan kla in mitt rum i kuddar :D

    Framme i adelaide, slitet hostel men vi har eget dubberum med egen toa och dusch sa vi ar nojda :)
    Kul med happis over pasken, halsa sa gott.

    Igar var vi pa ikea, det var himlen, vi provsatt alla soffor och fatoljer och sen at vi kottbullar och princesstarta och sen kopte vi kottbullar, graddsas, bilar, turkis peppar, KNACKEBROD och KAVIAR med oss till hostelet. Gissa vad vi har gjortidag?? ;D

    Nu ska vi och kopa pasta och sen ska vi laga till oss mera kottbullar :D

    kram

    SvaraRadera
  2. Ja så här det hos oss också, de får inte vara på borden, men ibland är det misstänksamt hårigt där ändå.

    Svar: Ja, det ska bli roligt att se henne växa upp. Hennes grundfärg kommer ändras när hon blir större så det ska bli spännande att se hur hon kommer att se ut. Kram Sandra

    SvaraRadera