onsdag, april 15, 2009

Möte med gammal vän

Sitter i soffan och tittar lite TV innan det är dags att dra sig till sängs.
En spännande dag väntar imorgon, kan inte gå in på detaljer här, men det kommer vid ett senare tillfälle efter att allt är klart. ;)

Vi gjorde ett lunchstopp i Luleå och träffade en gammal och nära vän till mig, älskade Kristina. Det var så kul att hinna med att surra med henne. Vi hann ju inte umgås så väldans på vårt bröllop och före det var också ett bra tag sen. Alltid lika kul! :D

Bilresan hem gick bra, jag var lite väl sömnig och slumrade till och halvsov hela vägen hem från Umeå. Kissarna var så duktiga, dom sov mest hela vägen. ;)

Nu är jag väldigt trötter och ska fundera på refrängen så vi hörs imorgon igen. Natti, natti.

3 kommentarer:

  1. Japp, jag haller pa att forfatta ett kort mail, kolla dar :)

    SvaraRadera
  2. Åhhh... du hittade det bästa kortet på mig. Alldeles rörd ;)

    Jättekul att träffa dig/er som vanligt! Hör av er när "det" är klart!

    /Ristina

    SvaraRadera